Follow my blog with Bloglovin

‪#‎Law Of Attraction‬

Hej igen 
Manifesting To-Do-List
- Be grateful
- Meditate
- Visualize my Dreams
- Eat really good things without thinking about the weight
Promise :-)
PUSSS
Emma .MII
 
N:

Ser gott ut!

Svar: Lovely!!! Kram från mig😀
Emma .MII

Linda:

Ååååå,underbara bilder!! Kul att du kikade in hos mig ;) Blir alldeles avis när jag bläddrar ned här*gah!
Svar: Jamen så jäkla konstigt är det, varför blir man det liskom. Förr vågade man ju allt. Nä får ta o åka dit igen med vänner och vara lite galen tror jag;)
Tack snälla för din komplimang!

Svar: Heej, ja i min blogg finns det mycket att äta...hihi. Värsta mat monstret!! Det blir lätt så när man bor här nere! :-) Tänk att när jag var typ 20 hoppade jag bungi jump..idag vågar jag inte ens bero-o-dalbana!! Buhu! Vi borde bli lite tuffare! Kram kram och ha en underbar dag! Emma .MII
Emma .MII

Kommentera inlägget här: