Follow my blog with Bloglovin

Kamp - JANTELAGEN

Hej min kära läsare & vän
jag är så himla glad idag för jag har fått ännu fler läsare och det gör mig alldeles varm i hjärtat! Välkomna till min blogg! Jag vill inte skrämma er som är nya, jag vill inte att ni ska tro att jag är en diva som dricker dyra viner, tuggar räkor och klappar på min egen axel för min framgång. Eller, jo, jag älskar räkor & vin..men vem gör inte det?! Jag älskar dock även att se andras framgång, jag avgudar andras lycka och jag har sagt det förr & jag säger det igen - jag rentav hatar jantelagen! Denna förbaskade lag sägs stå för den svenska mentaliteten. Det finns ingen jäkla lag - det är en rutten oskriven ”lag” som står för ett sjukt sätt att tänka. Ett löjligt hjärnspöke! Buu! Man får inte "sticka ut" och tro att man man är bättre än någon annan, det bästa är att "vara en i mängden". Men ingen är en i mängden!! Vi alla är UNIKA som är jäkligt duktiga på det vi gör!! 
Vi är alla vackra utanpå. Vi är alla vackra inuti - och vi alla ÄR något! Skriv ut detta och sätt upp det på ditt jäkla kylskåp!
PUSS & Välkommen till min klubb. ;-)
Emma .MII
 
Michelle Winter:

Åh gud så jag håller med dig där =)

Svar: Åååh tack det värmer!!!!!! Fy vi borde starta upp en klubb!!! :-))) Så det så!! Kram Emma .MII
Emma .MII

Kommentera inlägget här: