Follow my blog with Bloglovin

Därför är det viktigt att följa sina drömmar!

Hej igen
vilken härlig dag!!! Ibland tänker jag på hur himla glad jag är som bor här mitt i detta paradis! Det enda jag tjatade om i mina dagböcker var mina drömmar om att flytta till Italien! Det var det största målet jag hade i livet.
För skojs skull brukar jag ställa en enkel fråga till personer omkring mig: "Vad skulle du göra om du hade tjugo miljoner kronor?" De flesta svarar att de absolut skulle göra något helt annat än vad de gör idag! Pengar får aldrig vara ett hinder för att inte sträva mot att göra det man verkligen vill göra. Tänk vad läckert att uppnå den stora känslan att kunna säga:  ”Exakt det jag gör idag”!!
När man gräver lite djupare inser man vad man verkligen vill göra. Och när man följer sina drömmar och sina egna behov - hittar man även en helt ny mening till det som kallas livet!
Varm kram till dig min vän
Emma .MII
 
Kommentera inlägget här: