Follow my blog with Bloglovin

30 anledningar att ÄLSKA män!

Det är så mycket skriverier om hur kvinnor hatar män. Det verkar nästan vara lite "inne" att hata män! Jag respekterar att vi alla är olika, vi delar olika åsikter och detta på grund av våra olika erfarenheter och tidigare upplevelser..Jag måste dock också få ha en åsikt i detta - Jag älskar män!!
Jag älskar deras sätt att avsky konflikter. Jag älskar deras sätt att hata när vi tjatar och bråkar. Jag älskar deras sätt att sticka huvudet i sanden, hur de vill vara macho, hur de vill bestämma och verka vara dominanta. Jag älskar män för att de älskar när man är glad och inte tjurar. Jag älskar män för att de stökar till och är urusla på att städa. Jag älskar män för att de gillar naturliga tjejer precis lika mycket som plastiga tjejer. Jag älskar män för att de alltid låtsas vara mer upptagna på jobbet än vad de egentligen är. Jag älskar män för att de tror att de hatar drama, men innerst inne stämmer det inte ett dugg. Jag älskar män för att de påstår sig vilja ha något tryggt, stadigt och pålitiligt, när de egentligen bara blir uttråkade så. Jag älskar män för att de säger att de älskar foppa tofflor när de smytittar på tjejer med höga klackar. Jag älskar män för att de hatar förändringar. Jag älskar män för att de älskar öl & pizza och jag älskar män för att de alltid sätter på sig för mycket parfym. Jag älskar män för att de älskar okomplicerade saker och för att de hoppar in sina grottor när det vankas allvar. Jag älskar att män vill leda, på samma sätt som de vill att vi ska leda. Jag älskar mäns enorma behov av att känna sig åtrodd av dig..och av andra. Jag älskar män för deras sätt att dölja att de älskar flera kvinnors uppmärksamhet. Jag älskar män för att de ser det som en seger när de får oss att skratta. Jag älskar män för deras lejonaktiga lust att ständigt äta men deras tappra försök att samtidigt vara social och prata. Jag älskar män för att de vill visa sina känsliga sidor utan att verka mesiga. Jag älskar mäns sätt att vara självständiga, men ändå vil de alltid vara nära. Jag älskar mäns leende när de får smicker. Jag älskar män för deras sätt att bli förtrollade när man överraskar i sängen. Jag älskar män för att de tycker helger är till för att slappa och inte göra någonting. Jag älskar män för deras rädsla att diskutera och deras sätt att inte vilja prata om gammalt groll. Jag älskar män för att de älskar starka kvinnor, men samtidigt blir han lugn och stolt när han kan skydda en. Jag älskar mäns dominanta stil – men utan att låta sig luras älskar de att gosa!
Kärleken till män kan uppfattas som en omöjlig ekvation - men när man hittar en lösning..är det så enkelt!
Till alla män i mitt liv - Ni är bäst!
PSSSSSSSSST. Gilla gärna det här inlägget om du tycker att det stämmer in på någon man i ditt liv!! :-)
PUSSS 
Emma .MII
 
Kommentera inlägget här: