Follow my blog with Bloglovin

Saker som människor, som älskar att vara ensamma, förstår

 
Hej igen min vän
det är ständigt människor omkring oss.. alla stressar runt och härjar och vissa dagar verkar det vara totalt omöjligt att få en liten stund för sig själv. För mig är det jätte viktigt att få en stund av att bara vara! Netflix non stop eller bara hitta en skön plats att hänga på och fnula lite! Jag förstår mig inte på vissa människor som alltid måste hitta på ursäker för att de ibland älskar att vara ensamma..man ska väl STÅ för att älska sitt eget sällskap! Många menar att det självklart att man ska dela en middag eller en flaska vin. Men det är väl inget fel att göra det SJÄLV! När jag är själv, kan jag göra precis som jag själv vill, dricka vinet som jag älskar, välja den film jag älskar - Utan att behöva tänka på någon annan! 
Respekt till ALLA er som älskar att vara själva - och som njuter av det!
PUSS!
Emma .MII
 
 
Frida:

Härligt inlägg, håller med dig fullständigt, så skönt att bara vara själv ibland :)

Härlig bild

Svar: Heej Frida! Tack!!!! Ja, visst är det skönt ibland!!! :-))) Kraam!
Emma .MII

josephine Asplund:

Fint inlägg! Hoppas du får en super dag=)

Svar: Tack!!! :-)) Kraaam!
Emma .MII

FrökenTV, bloggen om tv och film:

nice

ExklusivaMoi:

Åååh TACK du ^^... denna tar jag gärna åt mig, hihihiii! Jag lever själv och njuta av det, som du nämner så finns det fördelar och det är dme jag lever för<33 TREVLIG HELG tjejen...

Kommentera inlägget här: