Follow my blog with Bloglovin

Min egen Askungen-Historia

Hej min vän
helgen har varit fullspäckad av härligheter!! Igår kväll var vi ute med båten i 8 timmar..vet inte om det är champagnen eller vågorna som gör att jag fortfarande känner mig lite yr!! :-)) 
Klockan tolv inatt sken himlen upp av galet fina fyrverkerier..Jag kände mig typ som askungen. Saknar bara slottet, prinsen, skon och klänningen.. ;-)
PUSSSSSS
Emma .MII
 
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Åh, unerbart!! Ska vi byta plats typ, nu, direkt? Sitter här och tittar ut genom fönstret - rusk och blåst. Inte alls lika inspirerande, haha ;) Grymt snygg är du också förövrigt!

sv: Tack snälla! Vad himla glad jag blir!! :)) Kram

Svar: haha, ja det är inte helt fel att bo i italien!! :-)) Men tro mig man längtar hem ibland..trots regn och rusk!!!! Åååh tack detsamma!!! :-)) KRAAM!
Emma .MII

Kommentera inlägget här: