Follow my blog with Bloglovin

Så skapar du din egen version av HÄLSA

Hej på dig fina du
några av mina kära läsare undrar varför jag bland annat lagt in min blogg i kategorin "hälsa" när jag inte gör annat än att publicerar smaskiga matbilder och läckra efterrätter. Vi alla skapar vår egen version av hälsa och det betyder inte att alla måste gnaga ingerfära till frukost och jogga några varv innan solen gått upp. Min egen version av hälsa är en balans mellan träning, njutbar mat  - och en inre känsla av total frid. Det kallar jag livskvalitet - min egen lilla livsfiliosifi. Jag älskar att inspireras av nyttiga fruktdrinkar, och vill i min blogg inspirera andra till att njuta av livets alla goda ting som finns omkring oss - precis varje dag!
Hur ser din version av hälsa ut?
PUSSSS
Emma .MII
 
Sandra:

Håller helt med! Mat är ju det bästa som finns!

Svar: Eller hur Sandra!!! :-))) Gärna smaskiga efterrätter också...hehe! Kram från ett varmt italien! Emma .MII
Emma .MII

Kommentera inlägget här: