Follow my blog with Bloglovin

Vad gör SNYGGFILTRET med oss?

Hej min vän
låt oss prata filter!! Folk brukar störa sig på att vi tjejer ibland använder oss av filter..tänk att spilla en himla massa tid och energi på att irritera sig på något så bra, något så fantastisk!! Filter slätar ut, lyser upp och pimpar upp den mest gråa människa! Det handlar ju inte alls om att man inte gillar sitt utseende, men när man går förbi badrumsspegeln kl 8 på morgonen behöver väl alla en lätt självförtroende-boost! För stunden känner man sig sååå mycket snyggare och varför se det negativa i en perfekt skimrande bling bling bild!?! Vi visar inte upp en overklighet, vi suddar inte bort vårt utseende. Vi alla DUGER precis som vi är - men ett litet extra "nät-puder" skadar väl inte en enda själ! 
Jag duger, jag är suuuper älskad och omtyckt - Med eller utan filter! :-)
Tryck gärna på hjärtat om du håller med mig! 
PUSSSSS
Emma .MII
 
FrökenTV, bloggen om tv och film:

såklart! Jag använder sällan filter, brukar ljusa upp bilderna lite bara :)

Kommentera inlägget här: