Follow my blog with Bloglovin

Är DU en positiv magnet?

Hej min vän
igår kikade jag in på Facebook..en vän hade publicerat en STOR, underbart vacker blombukett! Hon hade tydligen fått ett blomsterbud!! Jag blev så himla glad för hennes skull - jag tänkte ååååh wow vad härligt att få ett blomsterbud!! Jag älskar blommor..och jag älskar att bli uppvaktad..alltså kände jag riktigt hennes lycka ända in i fingerspetsarna..!! På eftermiddagen ringde det på dörren. Ett BLOMSTERBUD. Jag trodde jag skulle svimma av förvåning och lycka!! Det kändes som om universum eller något där uppe hörde mina starka energier!! Det kändes som om jag var en levande magnet som hade dragit till mig dessa superfina blommor!!
Jag har hört och läst att det man önskar kan man få - Det gäller bara att spruta omkring sig positiva vibbar hej vildt och dra till sig fantastiska saker!!! 
I believe in universe!! Do You??
PUSSSS
Emma .MII
 
 
Kommentera inlägget här: