Follow my blog with Bloglovin

Är det KONSTIGT att må DÅLIGT?

Hej igen min vän
jag tänkte bara dela med mig lite av dagens studier! Det är kanske helt ointressant för dig, då kan du hoppa över detta inlägg! Men jag tyckte det var så himla bra det jag nyss läste. Och vem vet..kanske det kan hjälpa någon där ute! :-)
En positiv känsla eller tanke kan bli räddningen i en svår livssituation. Det betyder inte direkt att man ska vara naiv och tro att positiva tankar kan bota utbrändhet eller en sorg efter en skiljsmässa..Men med en positiv inställning och med ett positivt tänk - når man enklare emotionell balans och bra lösningar. Positiva känslor sätter igång våra bästa förmågor och tar fram det BÄSTA i oss!
Många tror att det är "konstigt" att må dåligt..men det hela handlar bara om att man är människa. Det är inget som är fel eller konstigt med det. Allt som händer ger oss en ny mening..och att ha problem är fullständigt naturligt! Det får oss att växa - utvecklas..och bli ÄNNU bättre som människa! 
Varm Kram till DIG
Emma .MII
 
Kommentera inlägget här: